Sıkça sorulan Sorular

Nasıl Sipariş verebilirim ?

 

Sitemizden sipariş vermek çok kolay. Birkaç basit adımı takip ederek siparişinizi verebilirsiniz.

 

Sitemizde Şehir içi, Yurtiçi ve Yurtdışı olarak üç ana kategori bulunmaktadır.

 

  • Kategori seçiniz
  • Size uygun olan ürünü seçiniz
  • Gönderici ve alıcı bilgileri doldurunuz
  • Eğer faturanın adresinize postalanmasını istiyorsanız fatura bilgilerini doldurunuz.
  • Ödemede kredi kartını seçtiyseniz kart bilgilerini doldurunuz
  • Siparişi tamamla butonuna bastığınızda siparişiniz alınarak size Sipariş Numarası verilecektir.

 

Siparişinizle ile ilgili ihtiyaç duyabileceğiniz konularda size yardımcı olmaya hazırız.

 

Önemli Bilgiler

 

Siparişiniz, herhangi bir gecikme olmaksızın vaktinde teslim edilecektir.
Fakat, aşağıdaki hususlara dikkat ederek gerekli bilgileri vermeniz çok önemlidir. Hastaneye gönderilen çiçeklerde, bölüm ve oda numarasını, (Örneğin : Nöroloji Servisi 15 numaralı oda); Otellere yollanan siparişlerde ise oda numarası ve alıcının ismini (grup ve çiftin ad vb.) lütfen belirtiniz.  

 

Dikkat: Siparişinizle ilgili her tür iletişiminizde mutlaka sipariş numaranızı bildiriniz.

 

Dikkat: Siparişinizle ilgili olarak göndereceğiniz e-postalarda ve Bize Ulaşın formunda asla kredi kartı numaranızı yazmayınız. 

 

Sipariş Onayı

 

Her siparişinizle ilgili olarak sipariş verildiği anda sipariş numarası içeren e-mail alacaksınız(Mailinizi alamadıysanız önemsiz e-postalar kısmına bakınız.)

 

Yaşanabilecek her hangi bir sorunda bize bildirmiş olduğunuz iletişim bilgilerinden size ulaşılacaktır.

 

Sipariş durumunu Sipariş Takip sayfasından öğrenebilirsiniz

 

Herhangi bir sorunuz için bizimle iletişim kurabilirsiniz.

 

Eğer otomatik olarak yollanan sipariş alındı e-mailini almazsanız, lütfen bizimle temas edin.

 

 

 

Garantiler

 

Müşteri memnuniyeti, FİRMAMIZ’ın en önem verdiği unsurdur. Tüm siparişleriniz, en kaliteli malzeme ve en taze çiçeklerin kullanılacağı garantisi ile profesyonel çiçekçiler tarafından hazırlanır. Çiçeklerin teslimatı da çiçekçilerimiz tarafından gerçekleştirilir.

 

Eğer servisimizden memnun kalmazsanız, müşteri hizmetlerini aramakta tereddüt etmeyin.
Tüm teslimatlar INTERFLORA üye kuruluşları tarafından gerçekleştirilmektedir. Kişisel bilgileriniz hiçbir şekilde 3. şahıslara verilmez INTERFLORA’ın Gizlilik İlkeleri çerçevesinde korunur.
Müşteri servislerimize her türlü görüş öneri ve şikâyetlerinizi çekinmeden iletebilirsiniz.

 

İlginize teşekkür ederiz.

 

 

 

Kredi Kartı Sorunları

 

Kredi kartından YTL cinsinden ödeme yapabilirsiniz.

 

 Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir:

 

Başlıca nedenler;
1. Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması,
2. Kart numarasını hatalı girmeniz,
3. Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
4. Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
5. Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması,
6. Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
7. Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olmasıdır.

 

Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için, kartı aldığınız banka ile görüşmeniz gerekmektedir. 

 

Teknik Sorunlar

 

En iyi görüntüyü 800x600 ve 1024x768 çözünürlükte elde edebilirsiniz.
Internet Explorer 5.0 veya üstü, Mozilla 1.5 veya üstü browserlar kullanınız. Bunlar dışındaki browserlar ile karşılaştığınız sorunları lütfen e-mail ile bildiriniz.

 

Sitenizin olanaklarından sağlıklı bir şekilde yararlanabilmeniz için browser'iniz cookie, SSL ve Java Script kullanımına açık olmalıdır.

 

Lütfen sitemizde karşılaştığınız teknik sorunlarla ilgili göndereceğiniz e-maillerde, kullandığınız işletim sistemi, browser adı ve browser versiyonunu, Internet'e bağlandığınız servis sağlayıcının adını, sorunla hangi işlemi yaparken ve ne zaman karşılaştığınızı detaylı olarak belirtiniz.